torsdag 16 september 2010

Maaaat..

Jag har nog ätit lite dåligt idag. Dåligt tryck under metcon är vad jag baserar det uttalandet på. Var iofs lite svårt med placering då jag inte har något vettigt räcke i lagom höjd. Slutade med att jag hängde i en trädgren. Men det var najs på sitt sätt. Som hinder att ta sig över brukade jag en trädgårdsstol som är kanske 1 meter plus att jag la till parkour roll efter varje hopp. Ökade på flåset ganska mycket faktiskt, men det var på det stora hela en riktigt skoj metcon!

Innan dess hade jag varit och lyft på gymmet.
Marklyft 3-3-3 (80%) 100-100-100
Sumomarklyft 5-5-5-5 (80%) 90-90-90-90

Max antal varv, på 15 minuter, av:
10 m björngång
5 burpee-pullups
3 hoppa över 80 cm
20 m löpning med vikt (20 kg)
10 m burpee längdhopp
10 m utfall

5 varv.

Kolla in detta klipp , lyssna på Stellan och se sen till att rösta järnet på söndag. Det handlar faktiskt om människors liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar