onsdag 8 september 2010

Akrobatik och 120 i marklyft!

Glädje!

Idag blev det en mycket aktiv dag trots att det verkade som att det inte skulle bli det. Det började med att sotar'n Göran var lite tidig. Så vi fikade och snackade skit i en timme. Göran hade mycket att säga och jag måste säga att det var en trevlig bekantskap som på något sätt gjorde min dag. En ganska schysst känsla man kan få när man träffar någon som man inte känner uppkommer när personen i fråga är väldigt öppen och sig själv och kan skippa alla trista könsroller(här knegare och snubbe som snackar med en annan snubbe).

Detta uppföljdes med lite akrobatik!

Här är Jossan och jag i steg två efter flygplanet. Det här är ganska skoj övningar som faktiskt på inget sätt är enkelt rent fysiskt. Det kräver lite styrka och balans!

Jossan är grym och tar det ytterligare ett steg längre!


Här är bästa med mig som överman. Detta kan vara skoj att ägna sig åt som en lite längre uppvärmning eller bara för en funktionell (men inte applicerbar på mycket annat kanske?) användning av sin styrka!

Värm upp först som sagt var! Och ha ett mjukt underlag...

Här är dagens bästa på mig och Anna. Anna stod dock för en av de klockrenaste idag, men det fångades självklart inte på film! Kul att J och A ville vara med!

Rundade av dagen med att sätta 1*5 på 120 kg i marklyft! Kanonkul. Brottas lite med vilket program jag ska hoppa på nästa vecka. Antingen Crossfit Nordic
eller Catalyst Athletics!

Väl mött alla glada!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar