måndag 20 september 2010

Förstörda fingrar...

...medan Reinfeldt dansar på piedestaler av förstörda liv.

Det var en tung dag i skolan efter valförlusten igår. In i det sista höll jag på att mandaten skulle utjämnas så att borgarna inte får egen majoritet. Nu håller vi bara tummarna att MP inte säljer ut. Det blir inga fler röster på de isf.

SD-anhängare hören I upp: Dra åt helvete! Dra åt helvete utan att passera gå era dumma jävlar!

Nog om det.

Som tröst blev det CF idag. Fick lite tips rörande mina styrkeryck från en kompetent luttrad herre på gymmet. En ovärderlig resurs!

Pass del 1
Styrkeryck 3-3-3-3 (80%): 35-40-40-40
Marklyft 8-8-8 (70%): 85-85-85
Svingar 8-8-8 (70%):25-25-25 kg hantel

Pass del 2
Löpning max längd på 3 min: 620 m
Vila 1 min
AMRAP 12 min
16 svingar (25 kg hantel)
24 bergsklättrare
12 situps

5 rundor + 3 svingar

Resultatet blev 30 poäng (hela hundratal meter * antal hela rundor)

Ganska nöjd, förutom att mina lillfingrar blev helt sargade av hanteln. Hade kanske gått bättre med KB men jag gjorde det jag kunde med de resurser som fanns och det är nog fan det viktiga!

Väl mött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar